Wednesday 16 September 2009

Sahur

adoiii dull sgt kan entry aku nih??? ye sgt2...whatever la..

kalo kat msia, normally we eat something heavy la kan cam nasi but here Im too lazy to go downstairs so I prefer frosted shreddies for my sahur meal. ahahaa malas sungguh kan aku ini. ar mesti korg heran, nak makan benda alah ni pun kena gak amik susu kat dlm peti ais kat bwh tuh...

dgn aku x yah susah....ahaha. aku just bukak tingkap then grab it. turun dr langit. hikhik...ok the truth is I never keep my milk in the fridge. just kept it outside. superr malas kan.. organic la katakan. sini dah start sejuk so no prob la kalo kita letak makanan2 sejuk beku diluar fridge. tp kalo ais krim tu, waa x tau la...cair jugak kot.

Got some bread here, but jemu la makan roti hari2... tmbh2 sahur plak...tp bedal je la. puasa pun tnggl bape hari dah. then raya. then aku start klass...hmmm same things goes around lg. dah name pun student x kan la bukak semester aku g holiday....apekah????

Today's plan

5.30 am : try to finish my assignment given by dr. aziz yg dah lame kasi tp aku x buat2 lg

12.00 pm: meeting with marwan...yeaaay ahahaa...date dgn mamat ensem mane x suka aku

3.00 pm : wat bubur pisang + jagung, ye la hari2 kak zana masak, naik segan gak aku

7.30 pm : ape lg melantak la u'olls


dlm byk2 agenda ni, im looking forward to meet marwan....ahaha kenapakah???? nnt la aku citer.

No comments:

Post a Comment

for me to think