Wednesday 16 September 2009

Move on

nothing much to say here. I arrived at bangor on 13th and really missed home that time. pejam celik dah 3 bulan aku blk msia. so now its the right time to move on la kan. looking forward sgt nak start klass. hopefully i can finish everything cepat2.

sini raya hari ahad. me, im not looking forward pun nak raya. cam aliaa ckp colourless eid. dia ckp camtu sbb ayah dia dah x de.aku rs la....ape2 pun slamat hari raya suma... knape bg aku colourless?? ar sbb masa puasa tu my atuk already cooked ketupat rendang suma so im not into raya sgt laa. lg satu no bj raya this year. Mum tried to find one for me but me dont want any. benci laaaa. dah berkenan x de size......bodoh. penat je try...ape2 pun bj kurung kat sini pun dah byk so x de yg br pun x pe coz me just wear it once. ahahha siot kan.

ape lg ek yg mahu dibebelkan?? hmmm
no idea la..
ok2 ape pun selamat hari raya again and maaf zahir batin. may this eid bring us meaningful eid.

2 comments:

  1. selamat hari raya jugak pada wani di perantauan.. =)

    ReplyDelete
  2. thanks cik bee, eid mubarak too you as well xxx

    ReplyDelete

for me to think