Friday 17 July 2009

Aku dan Dia

Perbezaan aku dan dia.

Dia suka makan, Aku suka juga (wahaha x de beza langsung)

Dia suka hitam and biru, Me boleh la...boleh blah...ahahaha, sorry la aku x layan la colour2 jiwang nih, Me like white, sungguh suci lagi murni(cam minyak masak sri murni la plak)

He likes Taylor Swift, me no way! I like reggea which is out of genre trus, Pitbull la best! ahaha I love KRU sbnrnyer...

He loves action movies....aku suka jugak tapi more on comedy..

He's on science stream and me, art's stream....sesungguhnyer sy minat science tp spm buruk x leh amik science....waaaaaa sedih lor!

Dia suka bola dan aku tgk seminit bleh la....lebih2 pengsan lor....ahahaha...

Aku suka travel bila cuti dan dia, suka tdo je kat umah....adoiii buhsan sungguh!

I like branded items and he just alaaa....ape2 pun bleh...gler x best kan.

He likes black berry and I hate it...buruk2 besar sgt...I'm more on nokia ala...friendly hp

I like Dell and he just ape barang dell??? apekah??? He prefers Mac book....(konon2 x suka branded item)

Kesimpulan nyer, aku dan dia sgt berbeza....tapi yang lagi menyedihkan, I'm in the real world and he just my imagination....arghhhh sedih2...ni la akibat byk baca novel, gler x berpaedahhh sungguh!

3 comments:

  1. aloo auntie...
    aku ingt td dh de bf baru...
    hahaha...senget punye budak...
    ni cm dh tahap xsaba nak kawen jek bunyiknye...
    hahahahaha (gelak jahat)

    ReplyDelete
  2. wes.. ko bikin ku lagi curious curious n LAGI CURIOUS...
    at last, aku gelak sorang2... ngek laa...
    adoyai!hahhaha

    ReplyDelete
  3. wahahahaa...sian korg both terkena..
    aku saje je ni, x de idea nak tulis ape, aku pun tetiba lak terfikir psl ni,ape lg tulis la...sorry yerr
    ahahah

    ReplyDelete

for me to think