Friday 3 July 2009

Teka Teki Tekuk

Hola people,

Im in the mood nak main teka teki....meh nak kasi then u'olll teka la ek! enjoy! ( ni pun aku amik kat blog org....sorry la babe! aku rs sgt best teka teki ini)

1) Hitam, panjang, dipeluk dan diapit dua paha.

2)Apa nama sudirman masa kecil?

3) Rumah apakah yang gunakan banyak air?

4) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?

5) kenapa penggali kubur gali kubur x pakai selipar?

6) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?

7) Ke nape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

8) Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?

9) tulang ape warna biru??

10)
Minyak ape yang disukai oleh lelaki?

11)
Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?

12) kenapa siti nurhaliza tutup telinga bila nyanyi?


sila2 jawab yer....hehehe.....kepada pemilik blog yg saya ciplak ni....10 jari ku susun meminta maaf kerana meng--ciplak but anyway I really love those teka teki!!

No comments:

Post a Comment

for me to think